Potwory

Trite

tekst archiwalny - 2 sierpnia 2006
Trite to dość nietypowe wynaturzenie. Budową i anatomią przypomina pająka, jednak od zwyczajnych pajęczaków różni go kilka szczegółów. Przede wszystkim nie ma ośmiu odnóży, a jedynie sześć. Twarze w żadnym wypadku nie przypominają owadzich, a raczej ludzkie - posiadają duże oczy, wklęsłe nozdrza oraz włosy wyrastające identyczni jak u człowieka. Z odwłoka wydobywają sieć, którą mogą „strzelać” na dystans siedmiu metrów. Pozwala to np. oślepić przeciwnika, ale też przyczepić się do muru lub sufitu.

Broń: trite używa jedynie naturalnych broni, czyli odnóży, kłów oraz sieci. Atak tradycyjny, czyli odnóżami, jest w ich przypadku niezwykle słaby - kończyny trite są lekkie, a co za tym idzie, słabe. Ugryzienie to już zupełnie inne sprawa. Ofiara takiego ataku oprócz zwykłych obrażeń otrzymuje także truciznę, która działa przez jakiś czas po wpuszczeniu do organizmu. Jeśli zaś chodzi o sieć, to nie jest to broń w prawdziwym tego słowa znaczeniu - jej zadaniem jest raczej unieruchomianie i oślepianie wrogów, aniżeli ich ranienie.

Miejsca występowania: trite występują we wszystkich zaniedbanych lasach. Knieje, w których zagnieżdżają się trite, nie są pilnowane przez druidów ani tropicieli, ani też przez barbarzyńców. Bestie te bowiem w bardzo szybkim tempie zanieczyszczają teren, na którym żyją. Dlatego też pojawiają się w miejscach brudnych, zaniedbanych lub zbezczeszczonych (dzięki temu można je spotkać również w świątyniach i kaplicach poświęconych zapomnianym już bóstwom).

Występowanie: trite można spotkać pojedynczo, w parach lub w niewielkich stadach. W tym przypadku po prostu nie ma reguły; każdy trite ma inne usposobienie - jeden woli życie samotnika, inny woli żyć w grupie.

Usposobienie: Są chaotycznej neutralnej natury. Mimo że średnio inteligentne, często okazują litość swym potencjalnym ofiarom i pozwalają im ujść z życiem. Są uosobieniem brudu i zaniedbania, dlatego też ludzie nie pałają do nich sympatią, i z reguły na wszelkie sposoby próbują wytępić. W gruncie rzeczy jednak nie są to stworzenia złe.

WALKA: Podczas walki w zwarciu trite'y uderzają i gryzą. Na odległość używają swoich sieci, którymi mogą unieruchamiać i oślepiać swoje ofiary.

Średnie wynaturzenie

Kości wytrzymałości: 6k8+12 (47pw)
Inicjatywa: +3
Szybkość: 9 metrów
Klasa Pancerza: 16 (+3 Zrę, +3 naturalny)
Ataki: uderzenie +1 wręcz, ugryzienie +1 wręcz
Obrażenia: uderzenie 1k6-3, ugryzienie 1k6-3 + trucizna
Front/Zasięg: 1,5m na 1,5m/ 3m
Specjalne ataki: trucizna, sieć (w przypadku unieruchomienia, ofiara znajduje się pod wpływem siły działającej analogicznie do zaklęcia Unieruchomienie , w przypadku oślepienia otrzymuje ona kary -3 do Siły, Zręczności oraz Budowy)
Specjalne cechy: szybkie leczenie 2
Rzuty obronne: Wytrw+2, Ref+3, Wola+1
Atrybuty: S 7, Zr 17, Bd 14, Int 10, Rzt 13, Cha 10
Umiejętności: zauważanie +4, nasłuchiwanie +4, ciche poruszanie +4
Atuty: Błyskawiczny Refleks, Potężny Atak

Klimat/teren: las
Występowanie: pojedynczo lub stada (15-100)
Skala wyzwania: 3
Skarb: żaden
Charakter: zawsze chaotyczny neutralny
Rozwój: 5-10KW
KOMENTARZE (0) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
  • Ostatnie artykuły

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 17 paź 2017, 23:06 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka