Potwory

Książe Piekieł

tekst archiwalny - 2 sierpnia 2006
Książe Piekieł to potężna bestia. Wyglądem przypomina tolkienowskiego trolla, jest jednak dużo lepiej zbudowany i silniejszy. Książe Piekieł ma budowę humanoida - dwie ręce, dwie nogi i głowa, na normalnym miejscu.

Stwory te chodzą przygarbione, dlatego też ich głowa sprawia wrażenie lekko wysuniętej do przodu. Bestie te posiadają nieproporcjonalnie małe oczy w stosunku do reszty głowy. Mają za to normalnej wielkości nozdrza i paszczę pełną ostrych jak brzytwa zębów.

Książęta Piekieł to monstra zdecydowanie złe. Służą istotom takim jak diabły czy arcydiabły, czasem także demonom. Co ciekawe, nie przeszkadza im w tym fakt, że przeważnie są o wiele silniejsze i potężniejsze od swych panów. Książęta Piekieł posłusznie wykonują ich rozkazy, a każde niepowodzenie podczas tych prac traktują jako życiową porażkę.

WALKA

Książe Piekieł potrafi bardzo dobrze walczyć, i nie boji się żadnych przeciwników. Jeśli ich panowie każą im zaatakować o wiele potężniejszego od siebie wroga, wykonują rozkaz z pokorą.

a) Połykanie w Całości - istoty o rozmiarze malutkim, drobnym i filigranowym, mogą być przez Księcia Piekieł połknięte w całości. Samo połknięcie zadaje ofiarom 5k6+7 obrażeń. Gdy ofiara dostanie się już do przełyku bestii, w każdej rundzie otrzymuje 1k6 obrażeń od kwasu i soków trawiennych

b) Tratowanie - Książe Piekieł potrafi tratować istoty mniejsze od siebie o przynajmniej jeden rozmiar. Każde tratowanie zadaje ofiarom 1k10+7 obrażeń, ale prowokuje ich okazyjny atak. Jeśli ofiara nie zdecyduje się okazyjnie zaatakować, musi wykonać test na Refleks o ST 24. Jeśli się on powiedzie, ofiara przyjmuje tylko połowę obrażeń, które normalnie by otrzymała

c) Duszenie - Książę Piekieł dusi swe ofiary, jeśli te znajdą się w jego zasięgu. Każdy taki atak powoduje 1k8+7 obrażeń, jeśli wcześniej Książe Piekieł wykona pomyślnie test Zwarcia

d) Atak Dźwiękowy - Książe Piekieł przed każdą walką, i czasem w jej trakcie, przeraźliwie ryczy. Głos wydobywa się z całego ciała potwora i dlatego zadaje podwójne obrażenia - 2k10+7. Jedyną szansą na uniknięcie obrażeń jest zatkanie uszu woskiem lub podobną substancją, zanim Książe Piekieł zacznie ryczeć


Duży humanoid-potwór

Kości wytrzymałości: 14k12+98 (135pw)
Inicjatywa: +7 (+3 Zrę, +4 Poprawiona Inicjatywa)
Szybkość: 10 m
Klasa Pancerza: 28 (+3 Zrę, -1 Rozmiar, +16 naturalny)
Atak: walnięcie +14 wręcz, kopnięcie +14 wręcz, ugryzienie +3 wręcz
Obrażenia: walnięcie 2k8+7, kopnięcie 1k8+7, ugryzienie 1k4+7
Front/zasięg: 1,5m na 1,5m/ 3m
Specjalne ataki: połykanie w całości, tratowanie, duszenie, atak dźwiękowy
Specjalne cechy: redukcja obrażeń 25/+3, odporność na czary poziomu 6 i niższych
Rzuty obronne: Wytrw+16, Ref+9, Wola+7
Atrybuty: S 24, Zr 16, Bd 24, Int 10, Rzt 12, Cha 13
Umiejętności: koncentracja +7, zauważanie +7, nasłuchiwanie +2, blefowanie +2, zastraszanie +2
Atuty: Poprawiona Inicjatywa, Potężny Atak, Żelazna Wola, Błyskawiczny Refleks

Klimat/teren: podziemia, lochy
Występowanie: pojedynczo
Skala wyzwania: 15
Skarb: potrójny standardowy
Charakter: zawsze chaotyczny zły
Rozwój: 10-25KW
KOMENTARZE (1) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
~Wielebny 9 gru 2007, 02:46
Rysunek, choć niezbyt wymyślny jest niezły. Wszystko stanowi spójną całość, a w "realu" sprawiałoby pewno niezłe wrażenie:). Jedyna rzecz do której mógłbym się przyczepić to nazwa. W dziewięciu piekłach panują diabły, a nie demony. Natomiast ten bydlak jest chaotyczny jak tanar'ri. Ogólnie podoba mi się!

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 20 sie 2017, 10:36 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka