Postacie

Yalanos Fenye

tekst archiwalny - 2 sierpnia 2006
Yalanos Fenye to elf zamieszkujący Samotną Knieję, a dokładniej - jej władca. Rządzi lasem od ponad stu lat, a jego władza cieszy się powszechnym uznaniem.

Yalanos ma już ponad sześćset lat. Był świadkiem Wygnania. Lubi o tym opowiadać młodym elfom, choć wie, że nie będzie tego już robił przez długi czas. Starość daje mu się we znaki, Yalanos bardzo to odczuwa.

Yalanos Fenye nie pamięta swoich rodziców. Cieszył się nimi raptem dziesięć lat, po czym oboje odeszli z tego świata. Yalanos nie przeżył tego w szczególny sposób, może dlatego, że nie zdążył się z nimi zżyć i był jeszcze bardzo młodym elfem.

Władca Samotnej Kniei jest posiadaczem wielu historycznych artefaktów, z których wiele pochodzi jeszcze sprzed czasów Wygnania. Szczególnie ceni swój sejmitar, będący spadkiem po ojcu.

Yalanos ma siwe włosy i zielone oczy. Nosi czarne szaty, przez co na pierwszy rzut oka może przypominać nekromantę. Sędziwy wiek stępił mu już zmysły, lecz w dalszym ciągu świetnie walczy.

Yalanos nie ma już motywacji do życia. Pragnie, by jego następca władał Samotną Knieją lepiej niż on, a jeśli nie lepiej, to przynajmniej równie dobrze. Zdaje sobie sprawę, że już niedługo przyjdzie na niego czas.

Imię: Yalanos Fenye
Płeć: mężczyzna
Rasa: elf
Klasa: druid 16
Skala wyzwania: 16
Rozmiar: średni
Kości Wytrzymałości: 16k8 (64pw)
Inicjatywa: +1 (+1 Zrę)
Szybkość: 9m
Klasa Pancerza: 20 (+4 Nierozpoznawalna Przeszywanica Ochrony Przed Ogniem (+3), +2 Zrę, +2 pierścienie ochrony (+1), +2 amulet naturalnego pancerza (+2)
Atak: sejmitar +13 wręcz (zogniskowana)
Obrażenia: 1k6
Charakter: neutralny dobry
Rzuty obronne: [/b[ Wytrw+10, Ref+7, Wola+16
[b] Atrybuty:
S 11, Zr 14, Bd 10, Int 13, Rzt 18, Cha 13
Wzrost: 1,80m
Umiejętności: Czarostwo +16, Dyplomacja +11, Koncentracja +5, Leczenie +14, Pływanie +6, Postępowanie ze Zwierzętami +11, Wiedza (natura) +11, Wróżenie +16, Wyczucie kierunku +9, Znajomość dziczy +11, Zwierzęca empatia +9, Nasłuchiwanie +6, Zauważanie +6
Atuty: Zapisanie Zwoju, Czujność, Zogniskowanie broni (sejmitar), Żelazna Wola, Zmysł Walki, Wyspecjalizowanie
Specjalne zdlności: Zmysł natury, towarzystwo zwierząt, Leśny krok, Krok bez śladów, Odparcie uroku natury, Zwierzęcy kształt 5/dzień, Odporność na jad, Tysiąc twarzy

Czary zapamiętane: 0 - Przewodnictwo, Czytanie magii, Wykrycie magii, Wykrycie trucizny, Znajomość kierunku, Stworzenie wody, Oczyszczenie jedzenia i wody; 1 - Błogosławiona jagoda, Leczenie lekkich ran, Ogień faerie, Wytrzymałość żywiołowa, Zwierzęca przyjaźń; 2 - Kształt drzewa, Korowa skóra, Opóźnienie trucizny, Płonąca kula, Rozmawianie ze zwierzętami; 3 - Dominacja nad zwierzęciem, Przywołanie błyskawicy, Wzrastanie roślin, Oddychanie pod wodą, Neutralizacja trucizny; 4 - Leczenie poważnych ran, Rozproszenie magii, Wezwanie naturalnego sojusznika IV; 5 - Odpędzenie śmierci, Leczenie krytycznych ran, Drzewny krok, Ściana cierni; 6 - Większe rozproszenie, Krąg leczniczy, Osłona antywitalności; 7 - Ognista burza, Kontrolowanie pogody, Uzdrowienie; 8 - Odwrócenie grawitacji, Słoneczny wybuch.
KOMENTARZE (0) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 24 lip 2017, 19:36 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka