Postacie

Dresk Guldog - tekst archiwalny

2 sierpnia 2006
Dresk to trzydziestoletni barbarzyńca z Klanu Łosia. Jest synem Artgara Łupacza oraz jednej z wielu nie wybijających się niczym w tym klanie wieśniaczek. Już w wieku czternastu lat doskonale wprawił się w walce młotami bojowymi. Kiedy skończył szesnaście lat, gnomi wynalazca Ederk stworzył dla niego potężny bojowy młot obłożony wysokopoziomowymi zaklęciami ochronnymi - Gdaeruk. Od tamtego czasu Dresk bardzo często dowodził w wyprawach na wrogie plemiona.

Dresk sprzeciwiał się panowaniu Berkthgara Śmiałego, uważając, że sam lepiej nadawałby się na wodza. Jego duma i pewność siebie zgubiły go jednak i cudem przeżył, gdy korzystał z barbarzyńskiego prawa wyzwania. Berkthgar Śmiały darował mu życie głównie z powodu błagań jego ojca, Artgara Łupacza.

Dresk to mężczyzna bardzo dobrze zbudowany. Jego przerośnięte mięśnie zajmują większą część ciała. Barbarzyńca nosi długie do ramion, czarne włosy, które gdzieniegdzie splecione są w cieniutkie warkocze. Ma krótko przystrzyżone wąsy i niezbyt bujny zarost. Ubiera się, jak przystało na prawdziwego wojownika z jego plemienia, w zwierzęce skóry. Nosi grubą ćwiekowaną skórznię oraz hełm zdobiony dwoma rogami. U pasa ma zwykle przyczepiony niewielki sztylet, na plecach natomiast przewiesza swój potężny młot.

Dresk to mężczyzna zdecydowanie zbyt pewny siebie, przez co niemal nie zginął w wieku szesnastu lat. Często podejmuje pochopne decyzje i potem ponosi tego konsekwencje. Woli używać siły mięśni niż intelektu. Dresk jest lojalny i bardzo sobie ceni lojalność u barbarzyńców postawionych w hierarchii niżej niż on.

Imię: Dresk Guldog
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Klasa: barbarzyńca, 6 poziom
Skala wyzwania: 6
Kości Wytrzymałości: 6k12+24 (67pw)
Inicjatywa: +4 (+4 Poprawiona Inicjatywa)
KP: 15 (+3 ćwiekowana skórznia, +2 magiczny młot)
Atak: młot bojowy +6, sztylet +6
Obrażenia: młot bojowy 1k8+6 (+4 Sił, +2 magia broni), sztylet 1k4+4
Specjalne: szał 2x dzień, szybkie poruszanie się, nieświadomy unik
Charakter: chaotyczny neutralny
Rzuty obronne: Wytrw+11, Ref+2, Wola+1
Atrybuty: S 19, Zr 10, Bd 18, Int 8, Rzt 9, Cha 11
Umiejętności: nasłuchiwanie +5, jeździectwo +2, pływanie +1, Postępowanie ze zwierzętami +4, Skakanie +5, Wspinaczka +3, Zastraszanie +5, Znajomość Dziczy +5
Atuty: Potężny Atak, Zmysł Walki, Poprawiona Inicjatywa, Wielka Wytrwałość
Ekwipunek: ćwiekowana skórznia, hełm, Gdaeruk (młot bojowy), 10k100 sztuk złota
KOMENTARZE (0) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 25 lis 2017, 06:52 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka