Klasy

Dres (klasa podstawowa) - tekst archiwalny

1 sierpnia 2006
Pojedynczy dres, nieważne jakiego poziomu, nie jest w stanie nic zrobić - bronić się, atakować, zawsze traci premię od Zr do KP, nie może mówić ani rozumieć, co się do niego mówi. Może jedynie Kręcić kluczem na smyczy, co wprowadza w stan irytacji wszystkie stworzenia w okolicy nie będące dresami. Jego drugą zdolnością jest Gwizd. Użycie gwizdu to akcja darmowa, nie prowokująca okazyjnego ataku. Po nim, w czasie 1 minuty, do dresa przybywa na wezwanie 2k4 innych dresiarzy. Jeśli wśród przybyłych nie było osobnika poziomu przynajmniej piątego (ze zdolnością Szefostwo), mogą tylko chaotycznie kręcić się wokół miejsca lęgu (zazwyczaj klatka przy bloku albo ławka), atakując bez celu przechodniów.

Wszystkie dresiarskie zdolności mogą być wykorzystywane w obecności dresa przynajmniej piątego poziomu, ewentualnie może to być przynajmniej dwóch dresów poziomu wyższego, jednak i oni muszą ustalić przywódcę, który na daną grupę dresów może być tylko jeden. W razie takiego samego poziomu, decyduje wyższy modyfikator siły, potem test zastraszania, a jeśli i one nie pomogą, dwóch kandydatów bije się między sobą. Dres na pierwszym poziomie wybiera ulubiony klub piłkarski.

Kostka wytrzymałości: k6

Dres otrzymuje biegłość w stosowaniu lekkiej zbroi (dres) oraz biegłość w broni: kij baseballowy, kastet, tulipan, kamień, kostka brukowa, nóż (przy ataku nożem zawsze istnieje 25% szansy, że dres zada obrażenia sobie, a nie przeciwnikowi). Dres może atakować bez broni, zadaje wtedy 1k10 obrażeń i jest traktowany jak uzbrojony.

Zogniskowanie broni: Od drugiego poziomu dres posługujący się bronią odpowiednią dla jego klasy, otrzymuje +1 do testów ataku.
Znienawidzony klub: Jest to premia, jaką dres dodaje do testów ataku i obrażeń przeciw kibicom drużyny przeciwnej do jego ulubionej. Premia rośnie wraz z poziomem.
Maluch: Na drugim poziomie dresiarz zdobywa Fiata 126p (zazwyczaj go kradnie). Na piątym poziomie może wstawić do niego radio, a na ósmym obniżyć zawieszenie. Maluchem można tratować, zadając przeciwnikom 1k20 obrażeń, otrzymując jednocześnie premię +3 do KP.
Magiczny pasek: Na szóstym poziomie paski przy spodniach i bluzie dresa stają się magiczne i świecą w ultrafiolecie (jest to zdolność niesamowita).
Wyczucie telefonu: Dres wie, gdzie w zasięgu kilometra są telefony komórkowe.
Wiedza o telefonach: Dres zna każdy model telefonu, również takie, które są dopiero w planach.
Szefostwo: Dres-szef może rozmawiać z innymi istotami, jego Charyzma, Intelekt i Roztropność rosną do 5. Ponadto otrzymuje on premię do zastraszania i kradzieży kieszonkowej, równą ilości dresów w jego grupie, a zadawane przez niego obrażenia (gdy używa broni dresiarskich) są podwajane.
Specjalizacja w broni: Od siódmego poziomu dres posługujący się bronią odpowiednią dla jego klasy, otrzymuje +2 do obrażeń.
Techno: Od dziewiątego poziomu dres, który podczas walki słyszy rytm techno, dodaje +2 do testów ataku i -2 do KP (za drętwe ruchy). Zdolność działa tak długo, jak dresiarz słyszy techno, i jeśli muzyka nie zostanie wyłączona, będzie on poruszać się nieświadomie, aż do śmierci. Jeśli w trakcje tego muzycznego szału dresiarz jest pod wpływem jakiegoś rodzaju substancji narkotycznej, premie do ataku rosną do +4, a dres zyskuje odporność na stłuczenia, jednak następnego dnia nie może biegać ani wykonywać skomplikowanych czynności (w sumie to i bez tego nie może).
Poprawione TK: Od trzynastego poziomu dres posługujący się bronią odpowiednią dla jego klasy, otrzymuje atut - poprawione trafienie krytyczne.
Golf: Na 11 poziomie dres sprzedaje malucha i kupuje Golfa (wpierw pierwszą wersję). Może nim tratować, zadając 2k20 obrażeń, daje mu to premię +5 do KP i nie jest w nim wstyd jeździć. Dres może wstawić do niego radio na 14 poziomie, a na 17 może obniżyć zawieszenie, wstawić dopalacz i wyrwać tłumik. Wtedy jednak znowu jest nim wstyd jeździć. Na 20 poziomie samochód dresa zamienia się w Magiczny Wehikuł i raz dziennie może go zawieść na dowolną techno imprezę w zasięgu 300 kilometrów.

Kolejno: Poziom, Bazowa premia do ataku ----- Rzut obronny na ----- Specjalne

Wytrwałość Refleks Wolę

1 +1 +2 +0 +0 Gwizd, Kręcenie kluczem
2 +2 +3 +0 +0 Zogniskowanie broni (broń dresiarzy), Maluch, Znienawidzony klub +1
3 +3 +3 +1 +1 Wyczucie telefonu
4 +4 +4 +1 +1 Wiedza o telefonach
5 +5 +4 +1 +1 Szefostwo, Znienawidzony klub +2, Ulepszony Maluch
6 +6 +5 +2 +2 Magiczny pasek
7 +7 +5 +2 +2 Specjalizacja w broni (broń dresiarzy)
8 +8 +6 +2 +2 Walka bez broni, Ulepszony Stuningowany Maluch
9 +9 +6 +3 +3 Techno
10 +10 +7 +3 +3 Znienawidzony klub +3
11 +11 +7 +3 +3 Golf +1
12 +12 +8 +4 +4
13 +13 +8 +4 +4 Poprawione TK (broń dresiarzy)
14 +14 +9 +4 +4 Ulepszony Golf +2
15 +15 +9 +5 +5 Znienawidzony klub +4
16 +16 +10 +5 +5
17 +17 +10 +5 +5 Ulepszony Stuningowany Golf +3
18 +18 +11 +6 +6
19 +19 +11 +6 +6 Magiczne uderzenie KI (broń dresiarzy)
20 +20 +12 +7 +7 Znienawidzony klub +5, Magiczne auto +4

Chociaż Dres to klasa podstawowa, ma ona swoje wymagania:
- charakter dowolny zły
- wartości Charyzmy, Roztropności i Intelektu nie mogą być wyższe niż 2
- postać jest i na zawsze pozostanie analfabetą,
KOMENTARZE (6) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
~Jim 29 gru 2007, 19:36
Świetna klasa. NOBLA DLA TWÓRCY!!!:yes::yes::yes:
~Wielebny 29 paź 2007, 23:57
Rzecz niewątpliwie przydatna! Umieszczanie Pijanego mistrza w każdej karczmie jest już nudne... Zmieniłbym KW na k12 i dodałbym odporność na wyrwanie mózgu łupieżcy umysłów. Ewentualnie styl obrony psionicznej: pusty umysł. \\\"Living brick\\\" - apropos Simsonów.
~Dreadking 28 mar 2007, 10:03
Ja się poskładałem jak to czytałem :) Dobry opis :) Wyślijcie to Black Isle to może wprowadzą mody do baldura itp :)
~Zen 3 mar 2007, 18:23
loooool.. ludzie to mająw głowie nasrane żeby takie żeczy wymyślać.. jak ty liczysz obrażenia ? 10 obrażeń to co ? 10 ran lekich ? czytałeś kiedyś podręcznik do Neuro ?
~Sev Jasny 4 gru 2006, 11:46
Heh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fajna klasa.
naimad 3 sie 2006, 22:03
Bardzo fajna klasa, zrobiona z jajem, mnóstwo humoru :) Maluch i wyczucie telefonu świetne :D
  • Ostatnie artykuły

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 17 paź 2017, 23:04 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka