Klasy
  • Potworny mag

    tekst archiwalny - 24 sierpnia 2008

    Potworni magowie to wbrew pozorom nie szaleńcy czy psychopaci pałający się Sztuką, ale zaklinacze wywodzący się z dzikich plemion ras uważanych za niecywilizowane. Gnolle, orkliny, trolle i inne potworne humanoidy, giganci, a także centaury oraz inne baśniowe stworzenia często rozwijają swoje zdolności w tej klasie.

  • Truciciel - klasa prestiżowa

    tekst archiwalny - 18 listopada 2007

    Truciciel jest uosobieniem zabójcy, który nie chce być zauważonym, ani nawet przypuszczalnie powiązanym ze zgonem jakiejś osoby. Truciciele są najczęściej płatnymi mordercami bez sumienia. Jak może sugerować sama nazwa, truciciel jest osobą oddaną jednemu stylowi życia - życia wśród zabójczych trucizn, życia w cieniu oraz życia, które nie może być zaliczone do długich.

  • Zighba

    tekst archiwalny - 1 sierpnia 2006

    Zighba to wskrzeszona do życia istota, która za czasów swojego ziemskiego żywota trudniła się praktykowaniem sztuk magicznych i została zniszczona przez silniejszego od siebie adepta.

  • Nożownik

    tekst archiwalny - 1 sierpnia 2006

    Nożowników jest wielu, tak wielu, jak i samych noży. Jeden będzie cichym skrytobójcą, inny rzucającym się w szale berserkerem, jeszcze inny zwyczajnym karczemnym obijmordą. Dzieli ich bardzo dużo, łączy obsesyjne umiłowanie noży. Sztylety, kuchenne tasaki, rzutki i zwykłe noże do masła – póki można zrobić nimi krzywdę, znajdują się w obrębie zainteresowań Nożownika. Przedstawicieli tej profesji odrzucają ogromne ostrza, topory, dzidy, łuki i kusze. Każda klasa jest tak samo odpowiednia na nożownika i tyle jest historii dochodzenia do szczytu mistrzostwa we władaniu nożami, ilu jest Nożowników. Najważniejszym atrybutem przedstawicieli tej klasy jest oczywiście zręczność, jednakże są to wojownicy bardzo wszechstronni i dla każdego co innego może być ważne.

    • 3 Komentarze • 841 Wyświetleń
    • Rybson – 5 sty 2012, 00:14
  • Dres (klasa podstawowa) - tekst archiwalny

    1 sierpnia 2006

    Pojedynczy dres, nieważne jakiego poziomu, nie jest w stanie nic zrobić - bronić się, atakować, zawsze traci premię od Zr do KP, nie może mówić ani rozumieć, co się do niego mówi. Może jedynie Kręcić kluczem na smyczy, co wprowadza w stan irytacji wszystkie stworzenia w okolicy nie będące dresami. Jego drugą zdolnością jest Gwizd. Użycie gwizdu to akcja darmowa, nie prowokująca okazyjnego ataku. Po nim, w czasie 1 minuty, do dresa przybywa na wezwanie 2k4 innych dresiarzy. Jeśli wśród przybyłych nie było osobnika poziomu przynajmniej piątego (ze zdolnością Szefostwo), mogą tylko chaotycznie kręcić się wokół miejsca lęgu (zazwyczaj klatka przy bloku albo ławka), atakując bez celu przechodniów.

    • 6 Komentarzy • 1007 Wyświetleń
    • Rybson – 10 paź 2011, 09:20

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 17 gru 2017, 08:48 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka